Plissegordijnen besteld met de inmeetservice. Hoewel het verkooptraject en levering goed is verlopen, hangen twee top-down plissegordijnen scheef en is van 1 de ketting losgekomen. Het scheef hangen blijkt een bekend probleem bij de producent die in Polen zit. Het vervelende is dat het contact met de klantenservice hierover zeer langzaam en moeizaam verloopt: tot bijna 4 maanden na levering is er nog steeds geen goede oplossing gekomen en het is bijna onmogelijk de klantenservice te bereiken en concrete afspraken te maken. Dit heeft veel ergernis veroorzaakt en een slechte indruk van de aftersales achtergelaten. Inmiddels is een van de gordijnen opnieuw geleverd en de ander opgehaald.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arif Bagasrawalla
- Aletta
Ik heb gebruik gemaakt van de meetservice. Vriendelijke man, niet opdringerig en geen slinkse verkooptactieken. Gewoon duidelijk. Ik kon kiezen uit de stalen die hij bij zich had. Handig om meteen te zien of het bij mijn interieur past. Erg blij met zijn hulp. Ik raad iedereen aan van deze service gebruik te maken.
Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?
- Joke
Het online bestellen verliep heel duidelijk. Je wordt stap per stap naar je finaal product geleid en dit is erg handig. Ook de foto's geven een goed beeld. Erg gebruiksvriendelijk en dus top!
- Nadia
Ik wacht nu al bijna 2 maanden op mijn bestelde gordijnen. Kreeg week na week een mail dat het weer een week later zou worden maar geen oorzaak. Toen het wachten mee echt te lang werd, omdat ik immers al een behoorlijk bedrag had betaald, heb ik hierover gebeld. Het nieuwe computersysteem zou de boosdoener zijn, de productieafdeling snapt niet hoe ze dingen hier in moeten plaatsen. Ze hadden voor mee uitgezocht wat de reden dan was een met mee afgesproken dat ik in het verdere productieproces nauw betrokken zou blijven. Daarna heb ik niets meer vernomen. Ik hoop dat er nog snel beginnen wordt aan de productie van mijn gordijnen want ik ben mijn hoeslakens voor het raam wel beu. En die €1000,00 die ik met deze review kan winnen zou een mooie schadevergoeding zijn.
- diane
heel mooie afwerking en goede prijs/kwaliteit
- Gwenny
Mooie kwaliteit. Past perfect en gemakkelijk en vlot op te hangen. Duidelijke uitleg op de website. Staaltjes eerst besteld (gratis) en daarna keuze gemaakt, heel gemakkelijk. Tevreden klant.