Super degelijk en goed afgewerkt matriaal ook de aangepaste kleur was top en het maatwerk was ook ok
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Plisse hordeur
- Sjors
We hadden het product: de hordeur op maat tot 240cm. De hor past mooi in het kozijn. Waar ik echter niet zo tevreden over ben is de mate waarin de hor zelf (het zwarte gedeelte) vrij kan bewegen aan de bovenkant in het frame. Dat voelt alsof de hor met een klein zetje zo uit 't frame valt/los komt. Tevens hadden we een hordeur verwacht die uit twee deuren bestond, die zeg maar sluit door beide hordeuren aan weerszijden naar elkaar toe te trekken. We kregen hor die uit een enkele deur bestond. Dat valt minder mooi weg in het kozijn. Het was fijn geweest als dit wat duidelijker stond aangegeven op de bestelpagina. Niet alleen met afbeeldingen in de "uitleg" sectie van de productpagina. Afbeeldingen zijn ter illustratie niet om essentiële product eigenschappen over te brengen. Als laatste sluit de hordeur niet mooi. Bovenin sluit hij niet goed op de muur aan en onder wel. Dat ligt niet aan de muur, want bovenin wordt de hordeur zelf tegengehouden door het frame waar hij in zit. De plastic einddop bovenin de rails zeg maar.
Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?
- Amanda
Snel gedaan, goed op tijd volgens de afspraak, kundige en beleefde monteur
- Jozet
Van Pax raamhorren kwaliteit, krijg je geen spijt.
- Jan
Foutje gemaakt bij het inmeten voor een Hor raam , de aardige mw.Lisa van de klantenservice heeft mijn fout binnen een paar uurtjes weten te herstellen. Klasse en bedankt.
- R
Houten jaloezieën voor t hele huis Besteld begin mei,Ze waren binnen 2 weken klaar.waren zo tevreden! Niet wetende dat de nachtmerrie pas ging beginnen want van 1 raam hadden we n fout gemaakt in t opmeten en hadden afgesproken dat die terug gestuurd mag worden tegen betaling om die te herstellen. Nu na meer dan n maand hoor ik niks meer van Pax Raamdecoratie! En wanneer ik zelf bel dan wordt er elke x wat anders gezegd of beloofd zoals ze worden op die dag bezorgd of op die dag krijg je n mail van wanneer ze bezorgd worden maar helaas elke x is t weer teleurstellend!!!!