Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Hilde

    Na een wat langere levering, die uiterst keurig is afgehandeld, een geweldig product in huis. Makkelijk gemonteerd en ik ben er enorm blij mee.

    Reageer
  2. Rene

    correcte levering, zeer duidelijke montagehandleiding en klaar en duidelijke instructies voor de opmeting van het raam. onze aankoop was een verduisterend rolgordijnen op een draai en kipraam

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. Tim

    Goede service, de klantenservice heeft ons erg goed geholpen. Producten zijn erg goed en van degelijke kwaliteit. Installatie is ook erg makkelijk.

    Reageer
  5. Jasper

    Wij hebben horren en jaloezieën besteld waar we niet tevreden over zijn. Met name de afwerking van de magneten op de horren was beschamend. Bij de afhandeling van onze klacht lag het in eerste instantie aan ons en later waren het werkelijk onzinnige redenen als dat er geen andere magneten zijn. Ook hadden we kleurstalen voor de jaloezieën ontvangen (stukjes van ongeveer 4cm) en daar een keuze uit gemaakt. Bij ontvangst bleek het bamboe materiaal lichtdoorlatend te zijn en roze op te lichten wanneer de zon er op staat. Echt lelijk, er bleef niets van de gekozen kleur zichtbaar. Volgens pax hadden we dat moeten weten gezien het minuscule stukje wat we ontvangen hadden. De dames aan de telefoon fungeren als zeer functionele (vriendelijke) buffer, het is echter onmogelijk je gelijk ook maar enigszins te halen. De verantwoordelijken blijven uit beeld en kun je niet te spreken krijgen. Mijn advies; koop je spullen in een winkel en niet bij een ongrijpbare internetwinkel als pax. Ik heb mijn lesje geleerd.

    Reageer
  6. Jannelien

    Mooie gordijnen geleverd. Het duurde ook niet heel lang voordat ze er waren. Goede service!

    Reageer
  7. Esther

    Mooie producten, waardeloze service. Service: onze stad bleek toch niet onder de 'gratis' meetservice te vallen; klantenservice wist steeds nergens iets vanaf; bij het inmeten werd niet eens naar de standaardmodellen gekeken, maar gelijk voor de duurdere op maat modellen; bij levering was er een beugel niet meegeleverd die ook niet bij de bouwmarkten verkrijgbaar was (uiteindelijk bij een gordijnspeciaalzaak gevonden), bij de klantenservice kon er niet eens een excuses vanaf. De rolgordijnen zijn uiteindelijk wel mooi, en prima, maar vanwege de service zou ik hier nooit meer iets bestellen.

    Reageer