Na een wat langere levering, die uiterst keurig is afgehandeld, een geweldig product in huis. Makkelijk gemonteerd en ik ben er enorm blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hilde
- Rene
correcte levering, zeer duidelijke montagehandleiding en klaar en duidelijke instructies voor de opmeting van het raam. onze aankoop was een verduisterend rolgordijnen op een draai en kipraam
Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?
- Tim
Goede service, de klantenservice heeft ons erg goed geholpen. Producten zijn erg goed en van degelijke kwaliteit. Installatie is ook erg makkelijk.
- Jasper
Wij hebben horren en jaloezieën besteld waar we niet tevreden over zijn. Met name de afwerking van de magneten op de horren was beschamend. Bij de afhandeling van onze klacht lag het in eerste instantie aan ons en later waren het werkelijk onzinnige redenen als dat er geen andere magneten zijn. Ook hadden we kleurstalen voor de jaloezieën ontvangen (stukjes van ongeveer 4cm) en daar een keuze uit gemaakt. Bij ontvangst bleek het bamboe materiaal lichtdoorlatend te zijn en roze op te lichten wanneer de zon er op staat. Echt lelijk, er bleef niets van de gekozen kleur zichtbaar. Volgens pax hadden we dat moeten weten gezien het minuscule stukje wat we ontvangen hadden. De dames aan de telefoon fungeren als zeer functionele (vriendelijke) buffer, het is echter onmogelijk je gelijk ook maar enigszins te halen. De verantwoordelijken blijven uit beeld en kun je niet te spreken krijgen. Mijn advies; koop je spullen in een winkel en niet bij een ongrijpbare internetwinkel als pax. Ik heb mijn lesje geleerd.
- Jannelien
Mooie gordijnen geleverd. Het duurde ook niet heel lang voordat ze er waren. Goede service!
- Esther
Mooie producten, waardeloze service. Service: onze stad bleek toch niet onder de 'gratis' meetservice te vallen; klantenservice wist steeds nergens iets vanaf; bij het inmeten werd niet eens naar de standaardmodellen gekeken, maar gelijk voor de duurdere op maat modellen; bij levering was er een beugel niet meegeleverd die ook niet bij de bouwmarkten verkrijgbaar was (uiteindelijk bij een gordijnspeciaalzaak gevonden), bij de klantenservice kon er niet eens een excuses vanaf. De rolgordijnen zijn uiteindelijk wel mooi, en prima, maar vanwege de service zou ik hier nooit meer iets bestellen.