Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Koen

    Wij hebben geluidswerende gordijnen besteld. Er werd duidelijk verteld wat de levertijd was en een datum was snel geprikt. De gordijnen zijn mooi, van goede kwaliteit en dempen het straatgeluid bij ons flink. Onze nachten zijn nu een stuk rustiger. Erg tevreden!

    Reageer
  2. INGRID

    Slechte kwaliteit sluit niet aan .. echt niet ok

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. Ellen en Harold

    Mooie rolgordijnen (plaksysteem) op kunststof ramen besteld. In eerste instantie waren de kunststof kettinkjes veel te slap die knappen steeds open door een flinterdun kettingverbindertje. Kim van Pax heeft de klacht serieus opgepakt en uiteindelijk hebben we nieuwe metalen (eindeloze) kettinkjes gekregen, normaal heb je de keuze tussen kunststof en metaal. Ik adviseer iedereen metaal te kiezen. Enige minder mooie is nu dat de witte behuizing niet matcht met de metaalkleurige ketting maar liever dit dan een ketting die steeds openknapt bij 7 rolgordijnen. Al met al heel tevreden zeker door de geboden oplossingen. Bij het vervangen van de kenttinkjes viel het me wel op dat de plakstripjes aan de zijkanten (we hebben goed ontvet) al een beetje losgaan. Hopen dat de bovenste strip die het meeste draagvlak heeft het met warmer weer goed houdt. Denk dat ik t.z.t. de plakstrips wel snel moet vervangen. Dat gaan we zien als het warmer wordt. Het product is verder mooi en naar tevredenheid.

    Reageer
  5. Monique

    Duidelijke uitleg bij bestellen. Heel veel keuze. Topkwaliteit en netjes afgeleverd. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

    Reageer
  6. Raina

    De opmeting voor mijn gordijnen en jaloezieën door Kayo was plezierig en professioneel. Ik vond het prettig om staaltjes per post te krijgen om opnieuw naar de stof en kleur van gordijnen te kijken. De gordijnen kreeg ik mooi gestreken en aan hangers persoonlijk bezorgd. Mooi vind ik de in-between gordijnen. Ook de klantenservice was goed. Vriendelijke en behulpzame medewerkers 👍🏽

    Reageer
  7. Corien

    Mooie producten en veel geduld met mijn verzoek om extra bevestigingsmateriaal!

    Reageer