Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Elza Schmidt- van Santen

    Snelle service. Eerst staaltjes besteld die binnen 2 dagen in huis waren. Daarna de gordijnen voor de hele bovenverdieping besteld. Die waren ook snel in huis. Zijn dik tevreden en zouden iedereen Pax raamdecoratie aanbevelen!

    Reageer
  2. Tamara

    Ontzettend blij met mijn verduisterende gordijnen. Snelle levering en prachtige kwaliteit. Had het veel eerder moeten doen.

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. Melanie Raaijmakers

    Prima gratis inmeetservice, advies en bestelprocedure:-).

    Reageer
  5. Niels

    Handig. Dat je gratis proefmonsters kan krijgen en ondanks paar dagen vertraging. Keurig op de hoogte gehouden

    Reageer
  6. Frank

    Ze zijn prachtig gemaakt, ze zijn echt verduisterend en zien erg prachtig uit.

    Reageer
  7. Ina W

    Wij hebben jaloezieen besteld voor 3 ramen van 46x120cm. PAX is de enige, voor zover ik gezien heb, die top down bottom up jaloezieen verkoopt en er is keus uit heel veel kleuren. Ik had wat staaltjes besteld en die werden snel geleverd. Wat ik minder vind is de uitleg op de website. Het is de bedoeling dat je aan de hand van de beschrijvingen en foto's alles zelf kunt doen, maar dat is ons niet gelukt. Er is uiteindelijk een inmeter gekomen die ons adviseerde over de beste keuze voor onze kunststof kiep-tuimelramen. Uiteindelijk kwam dat neer op plakstrips als we de top down bottom up variant willen. Hij kon ons echter niet laten zien hoe die plakstrips er dan uit komen te zien. Het lijkt ons een kleine moeite om plakstrips mee te nemen om de klant een beter beeld te geven. Op de offerte zag ik pas dat er ook een kleurkeuze is gemaakt voor de boven- en onderrand. Deze kleurkeuze is niet met ons overlegd en het was wel netjes geweest als de inmeter de acht mogelijkheden bij zich had gehad en dat we die even tegen de kozijnen aan hadden kunnen houden. Nu vertrouwen we dan maar op de ervaring van de inmeter. Als laatste wil ik nog kwijt dat het al met al wel een dure grap is (770 euro). Nu maar hopen dat het eindresultaat goed is en dat de montage ons wel lukt (een monteur laten komen kost nog eens 177 euro).

    Reageer