Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Melle

    Snelle levering, komt overeen met wat op de site staat. Meerdere bestellingen gedaan.

    Reageer
  2. Michel

    Geweldige service en uitstekend kwalitatief product.

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. Daphne Ismaili

    Wij hebben meerdere California gordijnen besteld bij Pax Raamdecoratie. De gordijnen verduisteren geweldig en zien er prachtig uit. Ook de dienstverlening is super. Een vriendelijke meneer heeft ons van het begin tot het eind goed bijgestaan. Ook bij het meten werd er goed doorgevraagd naar onze wensen en behoeften, zo hebben wij bijvoorbeeld 2 ongelijke delen bij een raampartij, omdat dat mooier uit zou komen. Erg fijn ook dat de haakjes reeds aan de gordijnen zaten. Wij zijn zeer tevreden en kunnen Pax Raamdecoratie iedereen aanbevelen.

    Reageer
  5. A Dirne

    Duidelijke website, nette levering, goed product en makkelijk te installeren. Zeker aan te raden!

    Reageer
  6. Silvia

    Het systeem waar alle draden in zitten om de jaloezie naar boven en beneden te trekken gaat steeds open.( is een soort klemmetje) Ik kan alleen de jaloezie naar boven en beneden krijgen door aan het bovenste touw aan te trekken. Dit betekend dat ik elke keer op de leuning van mijn bank moet klimmen om de jaloezie naar boven of beneden te doen. Al verschillende malen gebeld en gemaild met de klantenservice. Ook foto’s en video’s gestuurd. Ik krijg alleen reactie van de klantenservice dat productie niet reageert. Niet echt een antwoord waar ik wat aan heb en zeker het probleem niet door word opgelost. Nu drie weken verder en nog steeds niets gehoord.

    Reageer
  7. Francis Borst

    De gordijnen zijn binnen. Zeer netjes afgewerkt en echt zoals de afbeelding het laat zien. Ook bijzonder keurig verpakt en zelfs aan knaapjes voor ze eventueel even uit te hangen mocht u geen tijd hebben. Zeer aan te bevelen. En echt pikkedonker zoals beloofd. Top!

    Reageer