ze hebben netjes gebeld over de eerste bestelling die er al lang had moeten zijn maar die er nog niet was. Toen hebben ze direct een andere zending gestuurd en die was er met een paar dagen. Prima service, voor herhaling vatbaar. groet Gijsje Ruitenbeek.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gijsje Ruitenbeek
- Evelyne
Zeer blij met de bestelling! Ook mooi initiatief hoe ze werken! Zeker een aanrader! Vlotte en duidelijke communicatie!
Hoe zou je Tuindreef; zaden en bedankjes beoordelen?
- Wendy
Snelle vriendelijke service. Eerst een proefdruk gekregen. Was gelijk goed! En super snel verstuurd. Blij mee! Bedankt
- Gertien van Rhijn
Zo’n feestje!!!!!
- Eva Gameren
Snelle service, mooie bedankjes met gebruiksaanwijzing om ze in elkaar te zetten. Werd in een leuk doosje geleverd. Zal het opnieuw bestellen.
- Wim.
Top Service , zeer behulpzaam naar de klant toe. Bestelling ontvangen in België op het vermelde tijdstip. Een aanrader. 👍