Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Goedkopefietsjes.nl heeft 36 5 ster reviews 36
Goedkopefietsjes.nl heeft 4 4 ster reviews 4
Goedkopefietsjes.nl heeft 1 3 ster reviews 1
Goedkopefietsjes.nl heeft 3 2 ster reviews 3
Goedkopefietsjes.nl heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Annemie

    Snelle levering prijs kwaliteit was goed. Leuk Sinterklaas cadeau

  2. Bas

    Snelle levering, maar matige kwaliteit. Slecht verpakt, verschillende onderdelen scheef of kapot. Communicatie met bedrijf ook niet prettig. Betaal liever iets meer en dan heb je een degelijke en veel veiligere fiets.

  3. Hoe zou je Goedkopefietsjes.nl beoordelen?

  4. Babette

    Voor de derde verjaardag van onze dochter hebben we een mooie lila meisjes fiets besteld (14 inch). Super snelle levering! De volgende dag al binnen! De montage was iets meer dan gedacht en dan in het boekje stond maar gelukkig sprak het allemaal voor zich. Fiets is kwalitatief erg goed en zelfs mooier dan op de foto’s! Communicatie met de verkoper is snel en prettig. Al met al een heel goede ervaring en wie weet komen we weer terug voor een volgende fiets!

  5. Anita

    Snel afgeleverd en mooie fiets voor goede prijs!

  6. Milou

    Voor onze dochter de Generation Blanco 14 inch Beige – Kinderfiets gekocht. Enorm snelle levering, binnen 2 dagen hadden we de fiets al thuis. Makkelijk in elkaar te zetten. Echter bij het oppompen van de voorband liep deze snel leeg. Geprobeerd te plakken, maar de scheur was te groot. Dit teruggekoppeld aan goedkopefietsjes.nl. Nog geen uur later werd er al gereageerd op mijn bericht met de vraag of we een nieuwe binnenband opgestuurd konden krijgen. Dit zou naar ons toegestuurd worden. 1 dag later kregen we het pakket binnen: ipv alleen de binnenband nieuw te versturen kregen we een heel voorwiel plus nog een reserve binnenband én buitenband. Wat een top service! Heel erg bedankt, ook namens onze enorm gelukkige 3 jarige dochter!

  7. Een zaak en klantenservice waar je U tegen zegt

    Topservice, zeer snelle levering en zeer goed contact! Fietsrem van buurjongen was kappot gegaan door mijn zoontje (flinke botsing). Ik heb op donderdag om 16.55 uur (5 min voor sluitingstijd) gebeld en een zeer vriendelijke meneer aan de lijn gehad. Een gebroken rem (door vallen) viel niet onder de garantie maar meneer was alsnog bereid een nieuw rem op te sturen. Zo gezegd zo gedaan hebben wij zaterdagochtend de nieuwe rem ontvangen en deze gelijk laten maken bij de fietsenmaker. De buurjongen had 3 dagen later al zijn fietsje terug! Dit is een zaak waar ik zeer zeker terug zal komen!