Het zijn goede stickers maar helaas niet geschikt voor mij ivm iewat ruwig oppervlak
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rob v Zwol
- Klas
Jammer! Het duurde lang voor ze er waren. Nu nog zelf op maat knippen. Verzending in bubbel envelop en daardoor gekreukt. Kartonnen envelop of brievenbusdoosje was handiger geweest. Gelukkig zijn er meer stickerbedrijven.
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- J van den Broek
Goed bezorgd en het waren mooie stickers
- W.M.
Super
- Angelo
Goed ! Mooier dan verwacht snelle levering
- RB
Mooie sticker en met de handige plakinstructie was het een gemakkelijk klusje.