Naamsticker gemaakt en in no time ontvangen. Makkelijk aan te brengen en blij met het resultaat.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Andre
- Rob
Er was een foutje gemaakt (1 artikel verkeerd formaat) maar is keurig opgelost en het juiste formaat snel ontvangen Prima service!
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Anna Westenberg
Precies zo als ik het wilde vind het erg mooi
- Sandrino Blom
Super mooi en grote kwaliteit
- M Kamstra
Prachtige stickers. Precies zoals besteld!!
- Andre Meetelen
Instructies gelezen geen succes met plakken