Verf en lak prima bestelling netjes geleverd, alleen bezorg kosten behoorlijk duur voor brievenbus post.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- G Verstegen
- Patrick Vanmeert
Ondanks een lege enveloppe bij de eerste levering. Na een mailtje, direct rechtgezet. Nieuwe levering perfect gelopen. Super service..
Hoe zou je Autolakgigant.nl beoordelen?
- Bert
Alles volgens afspraak verlopen. Goede kleur lakstift keurig per post bezorgd.
- Cees Laban
Gewoon goed!
- Andre van der Wolde
Juiste bezorgt , alleen zou de omschrijving ,voor het onderscheid in de bestelde producten, iets duidelijker kunnen
- Jonathan Ruiter
alles kwam zoals besteld