Goede service en levering, toppie
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corjan Stoop
- Roy Jacobsen
Goed en snel geleverd.
Hoe zou je Autolakgigant.nl beoordelen?
- Jan Pieter Van As
Vanwege het ontbreken van een gebruikersinstructie de lak verkeerd opgebracht. De klantenservice was alert genoeg om contact op te nemen naar aanleiding van mijn review. Foto's gemaild en er is een prima oplossing geboden. Het was een vriendelijk gesprek. Het zou fijn zijn als de instructie duidelijker vermeld worden.
- Anne Leinenga
Rap Geleverd
- Cor
Pakketje was goed afgeleverd bij post.nl,helaas hebben zij het pakketje nog niet bezorgt.
- Ron Peelen
Netjes verzorgde verpakking