Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 6334 5 ster reviews 6334
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1757 4 ster reviews 1757
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 484 3 ster reviews 484
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 406 2 ster reviews 406
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1392 1 ster reviews 1392

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Liesbeth Muller-de Leeuw

    Ik heb tot nu toe mijn bestelling nog niet ontvangen.

    Reageer
  2. Moors

    Ik kreeg een leeg doosje geleverd, en contact opnemen is niet mogelijk, Meerdere mails gestuurd naar info@spiritueelboek.nl maar deze kunnen niet worden afgeleverd en komen dus terug. Verder geen contact mogelijkheden. Update: vandaag alsnog het product mogen ontvangen. Ben achteraf tevreden over het product als de service

    Reageer
  3. Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?

  4. Asjell

    Snelle nette levering en begeleiding van bezorging. Was goed verpakt.

    Reageer
  5. Els Laurent

    Heb mijn bestelling niet aangekregen en erger me dat ik die bestelling niet kan volgen. Heb het ook meermaals laten weten. 1 maal is er mij gezegd dat ze onderweg is. Status staat afgerond maar dat is niet heb de bestelling nooit gezien

    Reageer
  6. Jurriaan Cornelis Daems

    De obsidiaan-poes staat op dit moment op mijn Volledig Gebedenboek der Katholieke Kerk!.

    Reageer
  7. Wendy

    3 weken te laat, dus geen kado met de feestdagen en met terug te sturen 17 euro betalen voor lucht, slechte communicatie, slechte webwinkel, geen service en geld innen voor niks te ontvangen

    Reageer