Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 6334 5 ster reviews 6334
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1757 4 ster reviews 1757
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 484 3 ster reviews 484
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 406 2 ster reviews 406
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1392 1 ster reviews 1392

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Melissa

    Product was beschadigd retour gestuurd , was een cadeautje dus uiteindelijk te laat. Maar ik moet wel de verzendkosten betalen ?! Dit was de 1e en laatste keer,, heel erg jammer...

    Reageer
  2. Daisy Buijtendijk

    Het is dat 1 ster het minimum is, maar eigenlijk verdienen ze die ook niet. Ik heb ruim twee weken geleden een bestelling van bijna honderd euro geplaatst, maar nadat de zending hij DHL is aangemeld, is er niets meer mee gebeurd. Volgens de website is alles ruim beschikbaar en voor 23:00 besteld, morgen in huis. Op E-mails wordt niet gereageerd, de socials (facebook en insta) die je via de snelkoppeling op de website ziet staan, bestaan niet meer... Ik ben bang dat ik kan fluiten naar de spulletjes en tevens naar mijn geld. Ik bestel hier nooit meer, en zou het een ander ook sterk afraden!

    Reageer
  3. Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?

  4. Ray Bras

    1 januari deed ik een bestelling , het afleveren zou 10 werkdagen in beslagnemen. Intussen kreeg ik 2x een review verzoek of ik tevreden was met mijn bestelling.De 1e heb ik aangegeven dat mijn bestelling nog niet geleverd was. Deze week volgde weer een review verzoek. Nu zijn we 22 dagen verder,geen bestelling en het toegezegde uitzoeken heeft geen gevolg gekregen. Heb mijn bestelnummer doorgegeven en het verzoek mijn bestelling te annuleren. Uiteraard nog geen reactie.Waar bent U in Godsnaam mee bezig?

    Reageer
  5. Sylvia Wels

    Snelle levering, gewaardeerd cadeau.

    Reageer
  6. Josie

    Zo slecht!!! Na 3 emails en gebrobeerd telefonisch kontakt te zoeken(telnr. buiten bereik) heb ik de moed dat ik mijn bestelling ontvang opgegeven.(opdracht/betaald 3 Jan)

    Reageer
  7. Diane Van der Ree

    Na betaling na een maand nog niets ontvangen. Er wordt niet gereageert op de emails voor opheldering. Het opgegeven tel.nummer is niet in gebruik. Dit lijkt op oplichting..

    Reageer