Op 17-4 een verjaardags tshirt besteld. T is nu meer dan 2 weken later en nog steeds niks ontvangen. Ondanks al 2 mails die gestuurd zijn krijg ik geen reactie. Zeer slecht, bestel hier nooit meer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jessica
- Amy Mellor
Mooi product! Blij mee
Hoe zou je Label2x beoordelen?
- A.M. Zwart
Prima. Leuk bordje
- Aline
Goede service, naambordje voldeed 100% aan de verwachting!
- Bart Deknock
Nooit geen drukvoorbeeld ontvangen. Mail gehad dat eerste afbeeldkng van geen goede kwaliteit was, 2 andere afbeeldingen doorgestuurd en na 1 week krijg ik toch bord met eerste afbeelding opgestuurd??? Communicatie en kwaliteit ondermaats.
- marij
Zeer origineel, leuke cadeau ideetjes!