Goede service, en een mooi product.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- irene van Dijk
- Ursula
Winkel ondekt via mn lieve vriendin Sil. Leuke kleren. Goede kwaliteit. Top prijzen. Keurig geleverd. Zeker een aanrader voor meer
Hoe zou je MAX25 beoordelen?
- Mari
Snelle levering mooie kwaliteit tegen fijne prijzen
- Marianne BEEKINK
Jurkje besteld ,te leuk voor maar 25 euro!!
- Suzanne
Prima service!
- Ines
super fijne webwinkel. Mooie spullen voor een mooie prijs.