Mooi setje kleding gekocht. Helaas zat er een gaatje in 1 shirt. Netjes opgelost. Heel tevreden dus.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique van soest Monique van soest
- Marie jose Van zijl
mooie kleding voor een fantastische prijs
Hoe zou je MAX25 beoordelen?
- Pias
Zeker niet duur!
- Denise Bastemeijer
Mooie prijzen, snelle bezorging. Super leuke kleding.
- Marianne Weijers
Mooie kleding voor weinig geld ,nu ik 2 mt aangekomen ben en nu maat 46 heb zie ik er nog steeds leuk uit dankzij Max 25 ❤️❤️❤️❤️
- Corry Stegeman
Precies zoals ik gehoopt had, mooie prijzen en goede service.