Pak was vormloos, dus retour. Retour moet je zelf betalen, dus €8,50 voor niets. Beetje jammer
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda Visser-van Domselaar
- Marion Seerden
Snelle levering en goedkoop
Hoe zou je MAX25 beoordelen?
- Joke Wissink
Snelle levering
- Trijntje Hoekstra
Snelle levering en super mooie blouse, valt goed op maat
- E
Leuke kleding, leuke prijs, snelle bezorging, veel keuze
- Wendy Van Der Linden
Super leuke kleding en dat voor die prijs. Ik ben helemaal blij