Geweldig weer. Hele mooie kleding met hele mooie kleuren
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kaatje
- Annabel van Brussel
Top! Snel en netjes
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- Petra Van Dijk
Goede kwaliteit, fijne prijzen, snel verzonden.
- Sanne
Snelle bezorging, mooie kleding, goede maten en leuke prijzen!
- Tijen Tuncay
Mijn pakket zou dinsdag 14:30-18:30 bezorgd worden. Ben ervoor thuisgebleven, waarna ik bericht kreeg dat het uitgesteld is. Dag later zou het in de middag/avond bezorgd worden (tijden weet ik niet meer, maar breed tijdsblok). Gisteren bericht gekregen dat het pakket 11:15-14:15 zou komen. Dus weer thuisgebleven. Om 14:09 nogmaals mail gecontroleerd, nog steeds zichtbaar bezorgmoment 11:15-14:15. Gisteren om 14:18 opnieuw bericht over dat pakket om 13:27 is afgegeven bij ophaalpunt. İk was 13:27 gewoon thuis en zie geen bezorger op mijn camera rond die tijd. Waar ging het mis?
- Gineke Van de Glind
Heel tevreden over mini&more. Snelle levering en mooie artikelen. Al meerdere malen besteld en altijd goede service