Ik had zelf iets fout gedaan bij mijn bestelling. Gemaild en al heel snel antwoord en perfect opgelost! Prachtige kleding in leuke kleuren voor mijn twins ☺️ heb nu al een aantal keer besteld en altijd snel en goed verzonden! Bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daphne Verheugd
- Janine
Ik heb het cruyff pak 1 x in de wasmachine gedaan en de letters zijn er al vanaf
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- Linda Huber
Mooie kwaliteit, snelle levering en een leuke prijs.
- Marieke
Super mooie kleding voor lage prijs
- cisca Roza-Verbeek
Mooie artikelen voor een hele fijne prijs. Onze dochter is erg blij
- M Goossen
Snel geleverd leuke prijzen. Ik schrok alleen beetje van de verzendkosten voor retourneren van 2 kledingstukken die te klein bleken te zijn. Had beter zelf kunnen proberen te verkopen. Omdat retour kosten voor eigen rekening zijn geef ik een ster minder. Ik snap dat er kosten gemaakt worden maar je een grote bestelling heb gedaan is dat wel erg jammer! En zou op de site iets duidelijker van te voren gemeld mogen worden!