Wauw! Ik wilde een samenstelling uit 2 pakketten als afscheid cadeautje. Hier een appje over gestuurd, en wat een top service gekregen zeg! Niks was lastig of teveel gevraagd. Pakket is super tof geworden en ontroerd in ontvangst genomen. Ik ga hier zeker vaker bestellen en zal dit ook iedereen adviseren! Dankjewel voor dit geweldige pakket en ervaring.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jenny
- Merel
Great service when I ordered from London. Quick and great service as soon I said it's something urgent. Thanks Stèphanie! Will be back to order more!
Hoe zou je Wrapped Up beoordelen?
- Stephanie
Een op maat gemaakt cadeau voor mijn collega besteld. Leuk meegedacht en super snel geregeld! Top service!
- Romy
Door wat tijdsdruk even contact opgenomen of het pakket op tijd zou zijn. En wat een service! Binnen een uur antwoord en gelijk goed geholpen. Top!
- Marith
Een super mooi kraam pakket besteld! Leuk dat je de inhoud zelf kan samenstellen wat betreft kleur. Het kaartje met de persoonlijke tekst erbij maakt het helemaal af. Top service!
- Fleur
Geweldige service! Snel verzonden.