Duidelijke communicatie, site is een goede bron van informatie, kefir is goed aangekomen, nette prijs Verbeterpunten: -
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dagmar
- Geertje
Heel positief gevoel over de telefonische informatie over mijn kefir-onwetendheid. Ben hier erg mee geholpen en heb inmiddels een snel groeiend "echt" kefirplantje. Ik ben nog niet lang bekend met uw bedrijf, maar ben tot u toe heel blij met jullie en zal beslist terugkomen.
Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?
- corrie drissen
Ik heb de kefir gisteren ontvangen. Ik weet niet of het gaat lukken om de kefir op te starten. Ik heb hem meteen verwerkt, maar zie nu nog geen reactie. Dit is bekend en ook aangegeven door het bedrijf llef. Positief in deze is dus de communicatie en duidelijkheid. Product was goed verpakt maar hier is het 30 graden geweest en de kefir heeft in de kunnen opwarmen Verbeterpunten: Andere verpakking (coolpack?) met dit weer
- Lisa
Supersnelle levering, hele goede kwaliteit kefirkorrels. De korrels worden heel goed verpakt en worden met een duidelijke beschrijving wordt geleverd. Verbeterpunten: Ik zou geen verbeterpunten weten.
- anoniem
De kefirkorrels, zowel water- als melkkefir zijn van erg goede kwaliteit, de dranken smaken goed en ze vermenigvuldigen zich snel. Verbeterpunten: de levering had wat sneller gekund.
- Vrouw
Levering was sneller dan verwacht. Duidelijke informatie op de site. Verbeterpunten: Ik vind de webshop wat onoverzichtelijk en niet zo uitnodigend; je moet veel doorklikken en dan krijg je maar een paar producten te zien.