Heerlijke natuurlijke zeep en shampoo bars! Fantastisch dat het allemaal met de hand op ambachtelijke manier gemaakt wordt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tim Visser
- Jolanda Vrijhoeven
Geweldige doelstelling, geweldig produkt. Wat ik wel jammer vind, zijn de hoge verzendkosten. Ik zou graag nog een bar bij willen bestellen, maar de hoge verzendkosten houden me tegen. Is hier iets op te verzinnen? Naar Amsterdam komen is voor mij geen optie....
Hoe zou je Nature Bar beoordelen?
- Jessica
Heerlijke zeepjes en ze zien er ook nog eens mooi uit!
- Arleen Olsman
goed product.
- Saskia Dommisse
Heerlijke zeep!
- Aukje Bolt
snelle service, milieuvriendelijke verpakking, fijne produkten