Snelle service, leuk verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joyce Lambregts
- jacqueline raaijmakers
super snel geleverd ,keurig verpakt in rose papiertje met handgeschreven kaartje en snackje voor mila en die was meteen verliefd op haar nieuwe speelgoedjes
Hoe zou je Kasa Hondenboetiek beoordelen?
- Jose
Snelle, zeer nette levering en goede kwaliteit (betaalbare) producten. Leuk met een persoonlijk kaartje erbij en een snack voor mijn pup. Ik sla deze webshop op bij mijn favorieten!
- Monique Hendriks
Super snelle verzending en leuk ingepakt met persoonlijk kaartje en koekje voor mijn hond
- Lisa Merkx
Geweldig snel en zorgvuldig verpakt zeker een aanrader! 🐾
- Jorg
Snelle en vriendelijke service, bijzonder leuk verpakt en een kleine attentie voor onze hond.