Vlotte verzending. Mooi pakje ontvangen. Persoonlijke service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ginger Vancraeynest
- Tilly van der Goes
Vriendelijk en leuke spulletjes
Hoe zou je Kasa Hondenboetiek beoordelen?
- Evelien van Galen
Snelle levering, leuke producten en leuk verpakt.
- Anja Van Veen
Ik raad deze winkel aan handgeschreven briefje in ons pakketje en een koekje voor de hond fijne lieve service
- Kiki Kraw
Goede en snelle service. Pakketje superleuk ingepakt!!
- Carola van Gelder
Goede service en prima prijs/kwaliteit