Hele leuke verassing met uitpakken wat een feest! Er is persoonlijk echt aandacht aanbesteed heel leuk! De levering was ook snel. Zeer tevreden :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cellah
- Marieke Hamstra
Super
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Nesrine
Heel blij mee! Erg bedankt en zeker tot de volgende bestelling!
- Marianne Opgenoord
Leuke producten, goede service en leuk ingepakt.
- Oumayra Benmarzouk
Ik raad het iedereen aan
- Linda Buytink
Super leuke traktatie ontvangen. Hartstikke leuk ingepakt en snel verzonden🥳 Onwijs bedankt voor de super service Wiesje!!!! Tot de volgende bestelling 😉