Geweldige service,
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Manon Medema
- Thania Van den Boogaard
Super netjes verpakt, lief briefje erbij en een kadotje voor me kleine man. Super bedankt 😊
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Sara Alnadjar
Super snel geleverd en goede service, zien er prachtig uit
- Evi Timmermans
Door de bezorgservice duurde het wat langer, maar het is super goed opgepakt door Wiesje! De bestelling is heel leuk verpakt en ik ben er super blij mee!
- Monique koster
Weer super kadootjes,mooi verpakt. Super goede service en het persoonlijke kaartje erbij is erg leuk!!!!
- Mariska Oskam
Leuke juf/meester cadeautjes gekocht. Super snelle leuke levering. Leuk verpakt en er zit nog een verrassing bij de levering, super leuk!!!