Snel geleverd en enorm netjes met een leuk persoonlijke touch.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rosalieke Schaafsma
- J Backus
Leuk verpakt!
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Nicole van der Loo
Vlotte levering. Mooie traktatie. Leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje. Heel leuk!
- Jantiena Visser
Ontzettend fijne communicatie. Staat open voor vragen en ideeën, maar kan ook haar eigen inbreng weergeven. Prachtige traktatie voor onze dochter, helemaal naar wens. Ontzettend bedankt!
- Eva Haagsma
Super leuke traktatie en lieve persoonlijke boodschap erbij
- Micha
Heel leuk verpakt en leuke traktatie! Bedankt!