Voor de tweede keer traktaties besteld en super tevreden! Zijn mooi en netjes in elkaar gezet! Top service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sibel Deniz
- Iveta Feldmane
Snelle levering, zit mooi uit! Ben blij mee
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Lizanne Joosten
Verzend producten te laat. Pakt wel alles mooi in maar wij hebben er niks aan gehad ondanks 8 dagen van te voren bestelling te plaatsen.
- Kim Buitelaar
Erg leuk pakketje voor mijn zoontje die 4 jaar wordt en weg gaat bij de opvang. Ook een leuk en persoonlijk briefje erbij, erg attent
- Richard Ketelaars
Hartstikke leuke traktaties, origineel en leuk voor ieders keus. Één tip voor de safaritraktatie: rol de armbandjes op voordat je ze verpakt. Nu waren er een aantal pakketjes opengescheurd door de scherpe rand van de polsbandjes. Of gebruik dikker plastichverpakkingen. Verder super leuk en voor ieder wat wils! Volgend jaar zeker weer een enthousiaste koper!
- Kim
Leuk gemaakte traktaties met een persoonlijk kaartje erbij en een klein kadootje. Netjes verpakt en snelle levering.