Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Traktaties en bedankjes in style heeft 304 5 ster reviews 304
Traktaties en bedankjes in style heeft 17 4 ster reviews 17
Traktaties en bedankjes in style heeft 6 3 ster reviews 6
Traktaties en bedankjes in style heeft 1 2 ster reviews 1
Traktaties en bedankjes in style heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Sibel Deniz

    Voor de tweede keer traktaties besteld en super tevreden! Zijn mooi en netjes in elkaar gezet! Top service

  2. Iveta Feldmane

    Snelle levering, zit mooi uit! Ben blij mee

  3. Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?

  4. Lizanne Joosten

    Verzend producten te laat. Pakt wel alles mooi in maar wij hebben er niks aan gehad ondanks 8 dagen van te voren bestelling te plaatsen.

    Reageer
  5. Kim Buitelaar

    Erg leuk pakketje voor mijn zoontje die 4 jaar wordt en weg gaat bij de opvang. Ook een leuk en persoonlijk briefje erbij, erg attent

  6. Richard Ketelaars

    Hartstikke leuke traktaties, origineel en leuk voor ieders keus. Één tip voor de safaritraktatie: rol de armbandjes op voordat je ze verpakt. Nu waren er een aantal pakketjes opengescheurd door de scherpe rand van de polsbandjes. Of gebruik dikker plastichverpakkingen. Verder super leuk en voor ieder wat wils! Volgend jaar zeker weer een enthousiaste koper!

  7. Kim

    Leuk gemaakte traktaties met een persoonlijk kaartje erbij en een klein kadootje. Netjes verpakt en snelle levering.