Pakket zou verstuurd zijn, track en trace niet ontvangen. Heb gevraagd de bestelling te annuleren ivm te late / geen levering, dit zou niet mogelijk zijn. Vooralsnog niks gehoord, pakket nog steeds niet ontvangen en ook geen geld retour gehad. Uiteindelijk alsnog opgelost en geld retour gehad.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicky Snoek
- Fleur Sigger
Traktatie super leuk, maar bezorging duurde te lang
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Willemijn
Leuke traktatie, snelle service.
- Nicole T
Super leuke traktaties en snelle levering!!
- Lisan Schouten
Snelle levering, alles netjes verpakt, gewoon niks op aan te merken!
- Norely Caster
Super leuke traktaties en persoonlijk berichtje er bij wat zakjes en stikkers! Zo behoud je je klanten een maak je ze blij!