Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Traktaties en bedankjes in style heeft 304 5 ster reviews 304
Traktaties en bedankjes in style heeft 17 4 ster reviews 17
Traktaties en bedankjes in style heeft 6 3 ster reviews 6
Traktaties en bedankjes in style heeft 1 2 ster reviews 1
Traktaties en bedankjes in style heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Evelien Ribberink

    Leuk verpakt en heel leuk dat er wat extra’s is bij gedaan!

  2. SD

    Super leuke traktaties, klantenservice is heel vriendelijk en helpt graag bij vragen

  3. Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?

  4. Chinouk Schutte

    Geweldige service en contact! Leuke traktaties voor mensen die niet creatief zijn en voor een klein prijsje traktaties kunnen betalen.

  5. Sabine Meyer

    Pakketjes zijn leuk ingepakt. Krijg zelf nog een leuke attentie. Levering super snel en communicatie is goed.

  6. Mandy

    Super blij met mijn bestelling😁 was snel bezorgd en zat een leuk presentje bij met persoonlijk berichtje. Zal hier zeker vaker bestellen voor de traktaties van mijn kinderen.

  7. Anita R

    De bestelling is snel bezorgd, het product is precies zoals beschreven. De afzender houdt zelfs rekening met de bezorgkosten en doet er een persoonlijk kaartje bij. Ik heb deze levering als zeer prettig ervaren en zal hier in de toekomst nog meer gaan bestellen. Zeer tevreden 👌