Snel geregeld en zag er top uit !!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Paul
- Irina
Zagen heel mooi uit, kinderen waren er blij mee. Leuk persoonlijk berichtje erbij
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Michaela
Snelle levering en niet duur!
- Ingrid Kooiman
Geweldige traktaties, super snelle verzending. Heel erg blij met onze bestelling. Een hele trotse zus mag deze leuke traktaties gaan uitdelen!
- Sharita
Erg leuk, Creatief en mooi ingepakt!! Service is top!
- M. A
Je krijgt wat je ziet en meer en doet ook bijvoorbeeld de naam en de leeftijd van het kind erbij terwijl je daar niet om vroeg. Ik vond dat erg leuk en verrassend!! Ik ga hier vaker van bestellen!