Ook dit jaar weer superblij mee! Top oplossing voor diegene die het wat drukker hebben😉
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura
- Maria
Het was precies wat ik had besteld. Heel blij ermee!
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Tineke De Witte
Tiptop inorde! Niet duur en keuze genoeg!Ook heel vriendelijk en behulpzaam. Volgend jaar bestellen we terug.🙂👌🍀
- Amanda Nap-Remmelswaal
Lieve vrouw denkt mee, goede communicatie, snel verzonden en niet geheel onbelangrijk super mooie traktaties!
- Amina Airmam
Attent en denkt echt met klant mee!
- Vesna Dzolic
Zeer netjes en met grote zorg verpakt.Ik ben zeer tevreden en heb niets dan lof voor het vakmanschap.Heel mooi👍🤪