Na het plotse verlies van onze jongste poes haar kopje laten graveren in een bedeltje, zo mooi, hier put ik echt troost uit om ze telkens weer zo dicht aan mijn zijde te hebben, toffe persoon, hij voelde gelijk aan hoe ik het mij voorgesteld had en echt een geweldige service. Dank u wel voor dit mooie aandenken aan mijn lieverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- sonja
- Irene
Er was is mis met het bedeltje, maar de verkoper heeft dit heel goed opgelost door een nieuwe op te sturen!
Hoe zou je Vibes by Kay beoordelen?
- Elly
Leuke bedel van utr en op het plaatje zo sls die is.
- Chan
In één woord geweldig! Vanaf bestellen tot zeer snel bezorgen én het mooie cadeautje voor jezelf of voor iemand anders, Kay is geweldig, betrokken en attent. Mooie [herinnerings]sieraden voor een zeer schappelijke prijs en naar wens zelf samen te stellen. Zeker een aanrader!
- Brigitte
Super tevreden. Snelle levering en mooie spullen.
- Jessica
Bedel voor aan mijn armband laten met de vingerafdruk van mijn overleden vader. Binnen 2 dagen binnen, zo blij mee en heel tastbaar...