Ik heb de traan ashanger besteld en laten graveren. Het ziet er echt heel mooi uit. En het werd ook super snel geleverd. Ik ben er superblij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ria
- Ingrid
Ik heb nog geen as. Dat duurd 3 mnd maar wel een mooi bedeltje
Hoe zou je Vibes by Kay beoordelen?
- Olga
Zeer goede en nette service!
- ML
De bedel is heel erg mooi en ik geef het iemand kado die er heel blij mee zal zijn!!!
- Doreen
Bedel met foto van ons overleden hondje is mooi, Zo ook die met Deventer erop. Bestelling was vrij snel binnen. Goede service.
- Prachtige bedel
Snelle levering. Prachtige bedel en keuring ingepakt.