Prachtige bedel met foto van mijn labjes cadeau gekregen van mijn bestie. Daarna zelf nog bestellingen gedaan, super tevreden over de producten, de communicatie en de snelle levering ! Daarna ook nog een bedel met de skyline van Den Haag besteld, ook weer prachtig !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemieke
- Jan
Supergoed materiaal, snelle levering en enorm goede service met de afhandeling. Echt aan te bevelen.
Hoe zou je Vibes by Kay beoordelen?
- Arnold
Super snelle service, werkt fijn met bestellen op maat zoals fotos doorsturen of voorbeeld bekijken voordat het gemaakt wordt, vaak krijg je ook kortingskaarten bij de bestelling.
- Manfred
Super service, Kay reageert heel snel, snelle levering en heel mooi gemaakt . Aanrader !
- Wim
We zijn heel blij met het resultaat. Super mooi werk geleverd, en een aanrader voor diegene die ook een leuke herinneringen zou willen.
- Heel mooi, heel tevreden
Heel mooi! Schroef was verbogen maar ik heb direct een nieuwe hanger ontvangen. Heel tevreden! Top service, echt een aanrader.