Gegraveerd bedeltje met vingerafdruk en geschreven tekst besteld als herinnering aan mijn moeder. Precies wat ik zocht, prachtig gemaakt en heel waardevol voor mij. De kwaliteit is erg goed. Ik ben er erg blij mee, echt een aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther
- Stefan van Overbeek
Mooi product en zeer goede en snelle levering
Hoe zou je Vibes by Kay beoordelen?
- R.Mepschen
Zeer tevreden. Goede service en snel geleverd. Mooi resultaat.
- Marjo
Klein, mooi sieraad. Ben er blij mee.
- Nellie
Snelle levering ,en mooi verpakt Zo blij met de bedel als herinnering aan ons hondje mees
- Patricia
Na de bestelling geplaatst te hebben binnen een half uur voa de mail de foto hoe het ging worden , de foto was geweldig op een as hart bedel als kado aan dochter voor haar overleden hond . En de verzending was al de volgende dag , alleen jammmer dat post nl de bezorg dag 3 dagen verplaats elke sag een andere tijdstip en na 3 safen ontvanfe