Ondanks levering van verkeerde afmeting van het glas toch tevreden! Wel moeite moeten doen om in contact te komen maar uiteindelijk door de eigenaar teruggebeld. Begrip voor drukte en uitleg van het probleem. Onderling netjes tot een oplossing gekomen. Materiaal is van mooie kwaliteit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bos
- Arjan
Ik heb voor het eerst 2 glazen schuifwanden besteld bij verandaglas.com Mailen, bellen en contact via de app, en uiteindelijk een prijs ontvangen. Na het bestellen nooit geen orderbevestiging gehad, uiteindelijk alleen een leverdatum. En ik moet zeggen niet op de gewenste datum tussen 13.00 en 17.00 uur, maar vrijdagavond om 22.30 uur. Helaas was de bestelling niet helemaal compleet. Dit aan de chauffeur duidelijk gemaakt, en maandag na 10 minuten aan de telefoon via de klantenservice gemeld. Wat is uw ordernummer ? Geen idee, deze had ik nooit ontvangen. Uiteindelijk zou er iemand z.s.m. terugbellen, maar je raad het al, dit telefoontje moet nog plaats vinden. Ik plaats veel glazen wanden, maar bij deze firma bestellen we nooit weer. Ongelofelijk dat zulke bedrijven overeind kunnen blijven. Misschien dat de ontbrekende onderdelen nog komen, en anders maar elders bestellen.
Hoe zou je Verandaglas beoordelen?
- Jorden
Een NUL voor communicatie een NUL voor service een NUL voor klantvriendelijkheid. Ik wacht al Meer als 3 maanden en we zijn al 5 beloftes en leugens verder maar der word gewoon NIKS nagekomen en niks gecommuniceerd. Waardeloos, zo kan je niet met een klant omgaan.
- Bert van Vondel
Er was een datum geprikt die ik niet kon. Er is netjes op gereageerd en een nieuwe afspraak gemaakt. Prima communicatie.
- Paul Mulder
Enkele weken voor levering hebben we de hoogte van de panelen moeten wijzigen, dit is bevestigd telefonisch en per mail. Toch zijn de verkeerde panelen geleverd. Ik zou gebeld worden op de dag van de levering, zodat ik thuis kon zijn, dit is niet gebeurd waardoor de panelen bij ons zijn afgezet. We proberen al enkele weken tot oplossing te komen, maar het contact loopt erg stroef. Via de het algemene nummer kan niemand mij duidelijkheid geven en de eigenaar geeft plots geen gehoor meer. Hopelijk komt er binnenkort nog een voorstel, heb er geen goed gevoel meer bij!
- W. A. (Wilco) van Schagen
Verandaglas heeft te maken met groeistuipen en daardoor gaat niet alles vlekkeloos. DE levering was 1 dag later dan aangegeven omdat 1 compleet schuifraamset niet op voorraad was van de totaal 3 bestelde. In 1 van de ramen zal een kras en moest vervangen worden. Bij de montage ontbreekt een goede uitleg over de meenemers. Door slecht ontvangst van mailverkeer duurde dit minimaal 2 weken langer dan normaal. 2de Pinksterdag zou ik hiervoor een tijdslot krijgen maar moest zelf weer contact opnemen en kreeg alleen te horen dat ik 20 minuten voor aankomst bericht zou krijgen. Daardoor konden wij niet weg. Tot slot kregen wij deze week nog een mailbericht dat de nota niet was betaald dit kon vrij snel worden tegen gesproken omdat bij aflevering het geld via hun eigen sumup was overgemaakt. Al met al dus geen vlekkeloze uitvoering van een bestelling. Maar na ongeveer 7 keer een excuses van de eigenaar tijdens dit traject is het nu goed afgeleverd.