De geuren zijn echt super lekker en ruiken ook goed bij het branden van de kaars. Snelle levering. En mooi verpakt. Ook erg lief dat er een persoonlijk berochtje bij zit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Astrid Schouten
- Donald Fiegge
Netjes geleverd en weer zeer tevreden met de kwaliteit.
Hoe zou je Geurzussies beoordelen?
- Angelique Ripmeester
Snelle levering , lekkere geuren en een super goede service!
- Suzan Bender
Ze zijn snel met levering. En de geur is echt verslavend. Ik krijg ook altijd een andere geur om te proberen. Dit is ook te leuk voor iemand kado te doen
- Anja Jaspers
'Goede service!!! Had een vraag gesteld over een uitverkocht product, meteen reactie wanneer het weer te bestellen was. Producten zijn heerlijk en de waxbrander staat heel mooi bij mij in huis.
- Lieneke Neele
De waxinelichies ruiken zo lekker! Ik vind de vorm uniek en het is fijn dat er een glazen houdertje bij zit. Het pakketje wat je krijgt is net een cadeautje voor jezelf!