Verliefd op de geuren. Ze ruiken zoveel meer als de bekende duurdere merken. Voor mij geen andere geurkaarsen meer dan die van de Geurzussies.Hun service is top. Het kaartje en een extra touch doen ze goed. Voor altijd een hele blije klant
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicole van Dijk
- Anja
Vanaf het begin ben ik gek op de geurstokjes van de Geurzussies. Ten eerste gaan ze ontzettend lang mee. De geuren zijn zalig. De hele uitstraling is leuk. Inmiddels ook aan de waxies waardoor je hele woonkamer heerlijk ruikt. Ook is het leuk om kado te doen de meiden pakken het leuk in. En altijd een super lief persoonlijk kaartje erbij met een bedankje voor je aankoop. Ik zeg dikke aanrader. Beter dan Rituals. Veel succes meiden ga zo door. Liefs Anja
Hoe zou je Geurzussies beoordelen?
- Monique Vogelaar
Al een aantal keren besteld, zeer snelle levering. Heerlijke producten en doen er altijd een heel lief positief kaartje bij
- Katinka Willebrands
Snelle levering met persoonlijke boodschap
- Stans Heuveling
Voorkeur voor een witte pot was geen probleem en had het zeer snel in huis
- Miranda Van Hooijdonk
Goede service & goede producten