Snelle levering. Goede afhandeling.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- axel Kuil
- Dominique Peeters
Geen goede ervaring te kort in eerste bestelling,tweede bestelling geplaatst met de vraag deze tekort bij te voegen,niet gedaan bestel daar niet meer Mvg
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- dolf Walthuis
Goed
- Senna Mak
Erg fijne winkel met goed assortiment. Ben erg tevreden met de verzendmethodes en verzendtijd. De bestelde garnalen (vorige bestelling) zijn nog steeds kerngezond en hebben ondertussen al 2x kleintjes gehad. 💪 Lekker gezellig voor mijn kempvis, haha. Heb nu 2 cannibalistische slakjes besteld, ze zijn al lekker bezig met het verkleinen van de (plaag)slakkenbevolking. Prachtige huisjes hebben deze slakken ook! 🐚
- Frans Cruijs
Een prima, betrouwbaar bedrijf, dat met je meedenkt en veel kennis in huis heeft.
- Ton
Erg tevreden over de snelle afhandeling en de manier van verpakking.