Toen ik aangaf dat een deel van de bestelling mistte en of ze nagestuurd konden worden (of geld teruggestort kon worden) werd er aangegeven dat deze 100% er bij zaten en dat ze vanzelf tevoorschijn moeten komen in het aquarium (terwijl ik ze nooit in de zak heb zien zitten). Daar was de kous mee af en ik voelde mij totaal niet serieus genomen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marijke
- Lobke Timmermann
Mooie levering!! Met zorg verpakt!!
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Laura Bes
Goed verpakt en snel binnen!
- Gijs Komen
De verpakking was waardeloze als je voor 80 € garnalen koopt en je garnalen komen aan in een doosje van 13x9x9 cm met een kapotte lek urine potje zonder isolatie en bescherming in het doosje dat is niet wat je verwacht voor €10 verzending ook niet hoe het hoort mijn 45 jt ervaring .en als zoo dierverzorger vind dit totaal niet zo als het hoort ik hou zelf al 35 jaar garnalen dit is wel de slechtste verpakking die ik ge zien hebt tot nu toe .
- Mathijs
Leuk en goed geprijsd assortiment. Bestelling goed verpakt en snel geleverd. Ze reageren ook vlot bij vragen. Aanrader!
- Henk Korlaar
Altijd uitstekende producten en snel geleverd. Daarnaast ook prettig contact, een mooie website en heel breed assortiment.