Altijd origineel, een kado met persoonlijk opdruk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vincent
- Wianda
Last minute bestelling gedaan, omdat andere webshop geannuleerd had. Daarom berichtje er achter aan gestuurd en snel reactie dat onze bestelling naar voren gehaald zou worden. Bestelling snel en op tijd geleverd en erg blij mee! Ga hier zeker weer bestellen voor volgend kraamcadeautje! Dikke aanrader, leuke prijs ook!
Hoe zou je Namens Mij beoordelen?
- Tinus
Super mooi geworden. Nog mooier dan verwacht en heel snel verzonden.
- Sjaak Straatman
3e keer bestelling en alle 3 mooi en snel ontvangen. Vergelijkbaar een goeie kwaliteit/prijs verhouding👍
- W.M. Hijmans
Eerste druk kwam niet aan door de post. Namens mij hielp ons goed verdee. Helaas was deze druk niet goed maar na contact nog hele mooie nieuwe ontvangen waar we heel blij mee zijn
- Irene D
Zag er netjes uit en snelle levering