Goeie service . Maar boven al dat de flessen heel goed verpakt zijn en geen gebroken flessen heb aan getroffen. Dit is heel bijzonder.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mayke van den Berg
- Thomas
Goede service! De begeleidende kaart (bij de cadeauverpakking) was zelfs handgeschreven. Complimenten
Hoe zou je WhiskyXL beoordelen?
- Marianne Rademakers
Veel keuze, snelle levering
- Wim Nugteren
Superservice
- Johannes Visser
Had 5 liter Jägermeister besteld maar was niet voorradig werd direct gebeld dat ik dan poosje moest wachten wel in meerdere flessen hoeveelheden verkrijgbaar om op die (5) liter te komen ben ik mee accoord gegaan topservice de volgende dag gekregen 4 x 1liter 0.70 en 0.20
- Erna
Super verpakt, snel geleverd en mooie prijzen.