Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2024 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
FinexHome heeft 173 5 ster reviews 173
FinexHome heeft 20 4 ster reviews 20
FinexHome heeft 2 3 ster reviews 2
FinexHome heeft 2 2 ster reviews 2
FinexHome heeft 30 1 ster reviews 30

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Geert

    Batterijen zijn zeer slecht werken 24 uur dan moeten ze weer op de lader. Na een goed gesprek met het bedrijf, samen tot een goede oplossing gekomen.

    Reageer
  2. Gerard van Heij

    We zijn er héél blij mee, geeft gemak en een stukje gevoel van veiligheid. Het fijne aan deze deurbel is dat je gemakkelijk alles (gratis) terug kan kijken wie er is geweest. Bij de andere deurbellen heb je daar een betaald abonnement voor nodig. Wat ik ook handig vind is dat er een binnenbel bij zit, zo horen de kinderen zonder smartphone ook dat de bel gaat.

  3. Hoe zou je FinexHome beoordelen?

  4. Geertje Jellema

    Super blij met de producten. Werken heel goed. Makkelijk te installeren. Meer dan tevreden!

  5. Sterre van stekelenburg

    We hebben de deurbel ontvangen en ik heb deze geïnstalleerd. Dat ging zonder problemen en makkelijk met de Nederlandse handleiding. Nu hebben we goed en scherp beeld overdag en in de avond/nacht. Ook heeft de lange levensduur van de accu van de deurbel ervoor gezorgd dat we voor deze bel hebben gekozen.

  6. Roy

    super

  7. Danny

    Op woensdag-ochtend bestelt en betaalt, op de site staat heel duidelijk met een klok erbij dat voor 23.30 bestelt de volgende dag bezorgd. Op vrijdag kontakt gehad met DPD waar het vanaf 02.14 uur (donderdagnacht) is binnen gekomen. Dan zou je denken dat het vandaag (vrijdag) bezorgd zal worden maar omdat de track en trace niks aangaf gebeld, en daar werd mij vertelt dat het Maandag bezorgd zou worden. Waarop ik heb gezegd stuur maar terug naar de afzender (Finex). Ik bestel dus nooit meer wat via internet. Update: 20 min nadat ik dit heb geplaatst wordt het bezorgd???????? track en trace staat nog nu op onderweg, wat een drama daar heb je dus helemaal niets aan. Zojuist gebeld door FinexHome met excuus en ik kon ook mijn verhaal kwijt. Ik vind dit keurig netjes en heb ook belooft mijn review aan te passen bij deze. Over het produkt zelf ben ik tevreden en ziet er keurig en degelijk uit, moet hem nog instaleren maar dat gebeurt in het weekend omdat ik nu niet thuis ben vandaar ook mijn ongerustheid. FinexHome had het pakketje te laat afgegeven bij de verzender doordat het erg druk was van wegen de aanbieding en dat kan natuurlijk gebeuren maar er wordt dan wel aktie ondernomen door FinexHome en hebben ze me netjes gebeld mijn dank daarvoor. Dus al met al toch een tevreden klant. update 29-3-2024 Helaas de deurbel doet helemaal niets meer alles gedemonteerd gereset en opgeladen werd behoorlijk warm tijdens het opladen. Toen alles weer installeren maar nooit nooit meer aangemeld krijgen in het netwerk dus na 3 uur kloten alles opgepakt en in de vuilnisbak waar hij hoort

    Reageer