Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2024 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
FinexHome heeft 173 5 ster reviews 173
FinexHome heeft 20 4 ster reviews 20
FinexHome heeft 2 3 ster reviews 2
FinexHome heeft 2 2 ster reviews 2
FinexHome heeft 30 1 ster reviews 30

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jan

    Deurbel besteld. Volgens info volgende dag in huis. Nou, echt niet. Vandaag, 4 dagen later nog steeds niet. Mail gestuurd en hierop reactie dat het nog 4 dagen kan duren. Dit terwijl eerst een bericht is gestuurd dat bestelling met DPD was meegegeven. Tot nu toe niet erg betrouwbaar. DPD gebeld, die hebben geen pakket voor mij ontvangen. Bedrijven krijgen natuurlijk de kans om iets recht te zetten. Dat is gebeurt. Deurbel camera ontvangen. Ik ben hier van tevoren over gebeld. Na ontvangst bleek verkeerde sd kaart me te zijn gestuurd. Volgende dag juiste sd kaart. Netjes hoor👍

  2. jaap k

    schijf normaal eigenlijk nooit reviews maar wil dat in dit geval toch even doen aangezien ik super tevreden ben met mijn nieuwe deurbel!!

  3. Hoe zou je FinexHome beoordelen?

  4. Samantha de gier

    Hele goede kwaliteit en super service! Heel makkelijk op te hangen en zo geïnstalleerd en super makkelijk te gebruiken en beeld en geluid is goed! Een echte aanrader

  5. Tonny gys

    Verleden week een verkeerde bestelling ontvangen terug gestuurd en vandaag de video deurbel V2 ontvangen werkt goed op netstroom een aanrader 👍

  6. Tinne

    Mijn video deurbel ontvangen en geïnstalleerd. Eerst wat problemen gehad met de batterij. Maar de dienst na verkoop bij Finex is super!!!! Ik heb een mailtje gestuurd met mijn probleem en al heel snel kreeg ik antwoord en uitleg wat ik kon proberen om het probleem op te lossen. De batterij was gewoon niet volledig opgeladen. De dag erna werd ik zelfs gebeld van Finex om te horen of alle problemen waren opgelost. Dit noem ik echt super dienst na verkoop en mijn video deurbel werkt geweldig!!! Ik ben een heel tevreden klant. Een echte aanrader hoor!

  7. Paul

    De verzending was goed en snel. Makkelijk te installeren duidelijk beeld. Maar hij doet het niet goed. Hij registrer niet alle bewegingen. Geprobeert te bellen niet telefonisch berijkbaar. Wel 2 mailtjes beandwoord maar dat heb niet de oplossing. Even een update ondertussen contact gehad en een passende oplosing eruitgekomen. Nu even afwachten. Maar tot nu toe tevreden met de oplosing.

    Reageer