Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Grootmeesters heeft 107 5 ster reviews 107
Grootmeesters heeft 28 4 ster reviews 28
Grootmeesters heeft 11 3 ster reviews 11
Grootmeesters heeft 1 2 ster reviews 1
Grootmeesters heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Hoencamp

    Na een maand genieten van ons prachtige schilderij van 160x120 cm toch een review. Het contact met Russell vooraf verliep uitstekend: duidelijke afspraken en snelle levering naar Nederland. Maar daarna ging het mis. De beloofde levertijden werden niet gehaald, communicatie was tegenstrijdig en standaardmails volgden elkaar op. We stonden op het punt te annuleren, tot het schilderij plotseling zonder waarschuwing werd bezorgd — gewoon buiten voor je deur neergezet. Russell, het werk is schitterend, maar stuur je partners beter aan: zij bepalen ook de customer journey. Succes!

    Reageer
  2. François Dierckxsens

    Zeer tevreden met het verzonden schilderij

  3. Hoe zou je Grootmeesters beoordelen?

  4. Karin

    Mooi werk geleverd. Snel was het zeker niet maar dat was vooraf wel gemeld. Verpakking vond ik wat minimalistisch.

  5. Andrzej

    Het doek werd niet goed opgespannen. Dit kan verholpen worden door houten spietjes in de hoeken zelf iets dieper in te slaan. Op zich dus geen probleem. Het werk botst goed het gekozen schilderij, zoals op de foto voorgesteld, na, maar de techniek om dit te bereiken, stelt teleur. Het doek is in het algemeen veel te ruw en te korrelig en dit contrasteert zeer sterk met plaatsen op het schilderij die helemaal glad werden geschilderd. De uitvoering oogt amatueristisch.

    Reageer
  6. A. van der Linden

    Erg tevreden over de schilderkwaliteit. De "Hockney" is erg mooi geworden.

  7. Guy M

    Goede, duidelijke communicatie, prachtig product zoals vooraf beschreven. Zeer tevreden!