Prachtig cadeau voor mijn zoon. Hij is erg erg blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jansen
- Christel Colpyn
De communicatie was prima, de levering ook. Het werk zelf is goed, alleen mist het diepte. Persoonlijk ben ik ook voorstander van een tussenlat als de lijst min. 80cm is. De spanning is dan, wat mij betreft, perfect. De lijst van 80x100cm mist in dit geval deze tussenlat; het canvas wiebelt daardoor. Dankjewel!
Hoe zou je Grootmeesters beoordelen?
- Demi Griffioen
We zijn erg blij met ons mooie schilderij! Dank!!
- peggy van Hoof
We zijn heel blij met ons nieuwe schilderij. Communicatie liep prima en snel. De levertijd was iets langer maar dit werd ook duidelijk gecommuniceerd. Tip op het schilderij iets beter te verpakken. Verpakking was kapot en minimaal. Gelukkig was het schilderij heel. Het is een plaatje aan de muur.
- Yvan De Schrijver
Zeer goeie ervaring, Vragen worden snel beantwoord en er wordt meegedacht! Prijs kwaliteit is zeker correct. Aanrader!
- Van Beekum
Tussen de bestelling en het leveren zat een behoorlijke tijd. Ik moest er na 8 weken wachten zelf nog achteraan , maar uiteindelijk is het bezorgd. Goed verpakt en het is zeker een mooi en fraai schilderij.