Gewoon super snelle levering. Mooie bril en ons meisje is er helemaal happy mee en wij ook ! In love 😍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rinske
- Rianne Weerheim
Brillen zijn goed van kwaliteit en vallen mooi op maat. Mijn zoon en dochter zijn er blij mee!
Hoe zou je Maesy® beoordelen?
- Amelie Pauwels
Super service!!!! Heel goed geholpen!! Aanrader ❤️
- Caspar Dobbelaar
Goede service!
- Ruth
Snelle en erg nette service. Mijn bestelling bevatte een productiefout, dit werd erg netjes en super snel opgelost. Zou hier zeker vaker bestellen
- Marije
Had een bestelling gedaan voor een zonnebril en een elastiek. Had per ongeluk de verkeerde elastiek besteld. Dit heeft Maesy gemeld en de juiste bij de bestelling gevoegd. Zelfs nog wat extra’s toegevoegd. Levering was snel. Top service!