geweldig service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nouama Hammane
- Esmeralda Kocan
Heel snel en fijne en mooie bestelling
Hoe zou je Taart en Decoratie beoordelen?
- Ankie Dijk
De decoratie stond mooi op taart de jarige was er blij mee
- Adrienne Van Der Pluijm
Snelle levering makkelijk te bestellen goed verpakt
- Anna Brinkman
er ging iets mis met het uploaden van de foto en toen stuurde de winkel een mailtje of ik de foto nog eens wilde doorsturen. De bestelling werd vervolgens diezelfde dag nog verzonden. dat vind ik hele goede service!
- Linda
Ik was iets later met bestellen voor een levering op de volgende dag maar mijn print werd gewoon de eerstvolgende dag geleverd. Super!!